دکتر علی صفدریان سرپرست مـدیـریت منـابـع انسـانـی
شماره تماس: 37928500 |
میزان تحصیلات: دکتری مدیریت منابع انسانی |
شرح وظایف: - اجرای برنامه ها، خط مشی های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری، استخدامی کارکنان، اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی. - تهیه و تنظیم آیین نامه ها، بخش نامه ها و دستورالعمل های اداری. - تدوین برنامه عملیاتی حوزه مدیریت امور اداری و ابلاغ آن به واحدهای تحت سرپرستی. - برنامه ریزی و نظارت بر روش های مطلوب اداره امور اداری و استخدامی دانشگاه. - ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنل و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه. -پیش بینی کادر مورد نیاز و اجرای برنامه های استخدامی دانشگاه در چارچوب مقررات استخدامی. - نظارت بر اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و ارجاع مراتب به هیات های رسیدگی به تخلفات اداری. - انجام کلیه امور مربوط به صدور احکام بازنشستگی، ازکار افتادگی و حقوق وظیفه پرسنل - برنامه ریزی جهت نظارت بر صدور کلیه احکام کارگزینی - نظارت بر عملکرد کارگزینی واحدهای اجرایی و برنامه ریزی جهت کارکرد بهینه این واحدها - برنامه ریزی برای نگهداشت و ارتقاء بهره وری نیروی انسانی از طریق آموزش ضمن خدمت، نقل و انتقال و اعطای مزایا به کارکنان و ارزیابی عملکرد |
محمدباقر محبی مشاور مدیر منابع انسانی
شماره تماس: 37928555 |
سوابق تحصیلی: کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات و ارتباطات |
سوابق شغلی و تجربی: مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه |
شرح وظایف: مشاوره در امور محوله |
محمد شمس معاون مـنابع انسانی
مسئولیت پاسخ گویی امور واحدهای: *اداره بازنشستگی و خروج از خدمت *اداره منابع انسانی ستاد مرکزی *گروه آموزش و توسعه کارکنان شماره تماس : 37928532 |
سوابق تحصیلی: لیسانس حقوق قضایی |
سوابق شغلی و تجربی: *کارگزین شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان *مسئول کارگزینی بیمارستان امام خمینی (ره) *رابط ارزشیابی *عضو کمیته های بیمارستانی *عضو کمیته رفاهی *مسئول کارگزینی دانشکده پزشکی *سوپروایزر ارزشیابی دانشگاه *مسئول ارتقاء شغلی دانشگاه * رئیس اداره منابع انسانی ستاد دانشگاه *عضو کمیته نقل و انتقالات *رئیس اداره کارگزینی هیات علمی *دبیر و عضو اصلی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان دانشگاه *رئیس اداره منابع انسانی مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی |
شرح وظایف: - اجرای برنامه ها، خط مشی های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری، استخدامی کارکنان، اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی -نظارت بر تهیه و تنظیم آئین نامه ها، بخش نامه ها و دستورالعمل های اداری -نظارت بر تدوین برنامه عملیاتی حوزه مدیریت امور اداری و ابلاغ آن به واحدهای تحت سرپرستی -نظارت بر اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و ارجاع مراتب به هیات های رسیدگی به تخلفات اداری -نظارت بر انجام کلیه امور مربوط به صدور احکام بازنشستگی، از کارافتادگی و حقوق وظیفه پرسنل - نظارت بر صدور کلیه احکام کارگزینی -نظارت بر عملکرد کارگزینی واحدهای اجرایی و برنامه ریزی جهت کارکرد بهینه این واحدها - نظارت بر برنامه ریزی برای نگهداشت و ارتقاء بهره وری نیروی انسانی از طریق آموزش ضمن خدمت، نقل و انتقال و اعطای مزایا به کارکنان و ارزیابی عملکرد |
الهام نخعی معاون منابع انسانی مسئولیت پاسخ گویی امور واحدهای: *گروه حقوق، دستمزد و امور رفاهی *اداره تامین و توزیع نیروی انسانی و واحدهای زیرمجموعه *واحد برآورد نیرو و اخذ مجوزهای اجباری و اختیاری شماره تماس: 37928500 |
سوابق تحصیلی: کارشناس مدیریت صنعتی کارشناس ارشد مدیریت اجرایی |
سوابق شغلی و تجربی: *مسئول کارگزینی بیمارستان شهید محمد منتظری نجف آباد *مسئول کارگزینی مرکز روانپزشکی شهید مدرس |
شرح وظایف: - اجرای برنامه ها، خط مشی های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری، استخدامی کارکنان، اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی -نظارت بر تهیه و تنظیم آئین نامه ها، بخش نامه ها و دستورالعمل های اداری -نظارت بر تدوین برنامه عملیاتی حوزه مدیریت امور اداری و ابلاغ آن به واحدهای تحت سرپرستی -نظارت بر اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و ارجاع مراتب به هیات های رسیدگی به تخلفات اداری -نظارت بر انجام کلیه امور مربوط به صدور احکام بازنشستگی، از کارافتادگی و حقوق وظیفه پرسنل - نظارت بر صدور کلیه احکام کارگزینی -نظارت بر عملکرد کارگزینی واحدهای اجرایی و برنامه ریزی جهت کارکرد بهینه این واحدها - نظارت بر برنامه ریزی برای نگهداشت و ارتقاء بهره وری نیروی انسانی از طریق آموزش ضمن خدمت، نقل و انتقال و اعطای مزایا به کارکنان و ارزیابی عملکرد |