رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری جلسه هم اندیشی رابطین آموزشی کارکنان دانشگاه

روز سه شنبه 2 آبان ماه 1402 جلسه هم اندیشی رابطین آموزشی با حضور دکتر محسن مصلحی معاون توسعه مدیریت و منابع، سیدمرتضی هاشمی مدیر منابع انسانی، دکتر محمد بیگی سرپرست گروه آموزش و توسعه کارکنان و کارشناسان گروه آموزش و رابطین آموزش در تالار لقمان  دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار گردید.

ابتدا دکتر مصلحی توجه به مقوله مهم آموزش در بهره وری را یادآور نمودند و هم چنین شرط انجام و ثمر بخشی این مهم را، آموزشهای کاربردی در زمان و مکان مناسب و توسط افراد متخصص وذیصلاح دانستند.

در ادامه سید مرتضی هاشمی مدیر منابع انسانی دانشگاه ضمن تشکر و تقدیر از زحمات رابطین آموزشی،  توصیه هایی در رابطه با رعایت بیشتر اخلاق حرفه ای در همه امور و امانت داری و ... نیز اهمیت آموزش عملی و تأثیر گذاری خصوصاً در موارد مرتبط با تخصص افراد وآشنایی با مسائل روز وبصیرت و آگاهی نسبت به مسائل اجتماعی به سیاسی، درون و برون مرزی سخنان مبسوطی را ایراد نمودند.

 سپس دکتر حسین بیگی: باشرح وضعیت گروه آموزش و توسعه کارکنان در زمینه های مختلف به بیان راه کارهای علمی برای افزایش کارآیی فرآیندهای گروه پرداختند و درادامه با پیشنهاد راهکار
گروه بندی رابطین برای ارتباط مؤثرتر رابطین با گروه و بالعکس آموزشهای جامع و کاملی را ارائه نمودند.

در پایان این گردهمایی از رابطین که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند و نیز در واحدهای دیگر، ادامه فعالیت می پردازند به پاس تلاش ایشان تقدیر بعمل آمد.