رفتن به محتوای اصلی
x

معرفی مدیر تحول اداری

image

 

نام و نام خانوادگی : محمد اکبری

میزان تحصیلات: کارشناسی ارشد مدیریت تحول 

سمت : مدیر توسعه سازمان و تحول اداری

 

شرح وظایف:

  • نظارت برحسن استقرار ساختار و تشکیلات مصوب دانشگاه
  • برنامه ریزی جهت بروز رسانی و بازبینی نمودار سازمانی و تشکیلات دانشگاه براساس ضوابط
  • برنامه ریزی و نظارت بر جایریزی تشکیلات مصوب هیات امنا
  • برنامه ریزی و نظارت بر تدوین شناسنامه پست های سازمانی
  •  برنامه ریزی و نظارت بر تدوین شرح وظایف واحدهای سازمانی
  • نظارت و بررسی پیشنهاد اصلاحات ساختاری و تشکیلاتی(ادغام، انحلال، و یا ایجاد واحدهای سازمانی ایجاد، حذف و تبدیل پست های سازمانی) واحدهای تابعه براساس ضوابط ابلاغی
  • برنامه ریزی و نظارت در جهت توسعه و ترویج برنامه های مرتبط با اصلاح نظام اداری
  • برنامه ریزی و نظارت بر اجرای نظام های نوین مدیریتی از جمله نظام پیشنهادات، ایده ها و تجربیات کارکنان، مدیران و فرایندها
  • نظارت بر سامانه های مرتبط با تشکیلات، طبقه بندی مشاغل، نظام پیشنهادات، تجارب مدیران  و ...
  • برنامه ریزی و نظارت بر اجرای صحیح  قوانین و مقررات، بخشنامه، دستور العمل ها و... مرتبط با حوزه مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری
  • برنامه ریزی ونظارت بر نحوه صدور ابلاغ و انتصاب کارکنان در چارچوب ساختار سازمانی مصوب دانشگاه
  • نظارت بر انتصاب،تغییر عنوان، ارتقاء رتبه و طبقه، احتساب مدرک تحصیلی و سوابق تجربی کارکنان
  • ارائه پیشنهاد در خصوص دستورالعمل ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران،آیین نامه ساختار و تشکیلات و مهندسی ارزیابی مشاغل