جلسه تهیه تامین لباس کار کارکنان
جلسه تهیه و تامین لباس کار کارکنان با حضور اعضای اصلی کمیته و مسئولین مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و مدیریت حراست دانشگاه در 16 آذر 1404 با دستور کار موضوعات زیر در دفتر مدیریت امور پشتیبانی تشکیل گردید:
- بررسی لزوم بازنگری دستورالعمل تهیه وتأمین لباس کار کارکنان جهت ابلاغ به واحدهای تابعه در سال 1404
- ارائه گزارشی در خصوص تامین اعتبار و تخصیص بودجه لباس کار کارکنان واحدهای تابعه در سال 1402 و 1403
- بررسی علت عدم برگزاری استعلام و مناقصه خرید و تحویل لباس در واحدهای تابعه
- ارائه گزارشی از اجرای کامل دستورالعمل تهیه و تحویل لباس کارکنان ستاد دانشگاه در سال 1403
- بررسی نوع اقلام، جنس کالا و تعداد در دستورالعمل لباس کار کارکنان در سال 1404
- ارائه گزارش مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی در خصوص تهیه و تحویل لباس کارکنان اورژانس در سال 1402 و 1403
| مدیریت امورپشتیبانی، استمرار در خدمترسانی |