ماموریت: تامين خدمات ستادي- تخصصي در زمينه توسعه سازمان و مديريت و ارتقاء مديريت امور عمومی و پشتیبانی، فيزيكي و اطلاعاتي و ارائه اين خدمات به واحدهاي تابعه دانشگاه، سازمان هاي سلامت استان، موسسات و سازمان هاي وابسته، مراجع برنامه ريز و تصميم گير با بكارگيري كارآمدترين نظام ها و روش هاي مديريت و علوم اداري و عنايت به اعتلاء و رشد معنوي كاركنان، كيفيت زندگي كاري، انعطاف پذيري، عدالت، پويايي، كارآيي، اثربخشي، نوآوري، خلاقيت، مسئوليت پذيري و پايبندي به قوانين و مقررات در جهت حمايت از فعاليت هاي سلامت، آموزش و پژوهش پزشكي. فراهم آوردن موجبات تأمین بهداشت و درمان کلیه شهروندان از طریق پشتیبانی در تعمیم و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی. اهداف مدیر امور پشتیبانی: - ایجاد زمینه مشارکت فعالیت بخش غیردولتی در سرمایه گذاری ها
- ارتقاء شاخصهای ارزیابی امور قابل واگذاری حوزه پشتیبانی
- تدوین برنامه استراتژیک مدیریت امور پشتیبانی
- نهادینه نمودن تحقیق و توسعه در فعالیت های امور پشتیبانی
- استفاده بهینه از فرصت ها و رفع تهدیدها در حوزه امور پشتیبانی
- بکارگیری مدیریت سبز در بهینه سازی مصرف حاملهای انرژی
- منطقی سازی هزینههای حوزه سلامت و امورپشتیبانی از طریق برآورد و خرید متمرکز کالا و خدمات
- ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از کالاهای ایرانی در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی
- ارتقاء روش های تامین تجهیزات پزشکی واحد های تابعه
- تسهیل در فرآیندهای جاری و برون رفت معضلات نظام تمرکز
- مدیریت بر خرید بیمه نامه های مورد نیاز اشخاص و اموال دانشگاه
- تحقق اهداف امور پشتیبانی از طریق کمیته های تخصصی
- ارتقا توانمندی های فنی و تخصصی کارکنان امور پشتیبانی
- پیاده سازی نظام نامه زیباسازی پردیس دانشگاه
- راهبری و نظارت بر فرآیند زنجیره تأمین کالا و خدمات
- پیاده سازی طرح نظارت بر عملکرد واحد های تابعه به صورت سامانه یکپارچه پایش برنامه عملیاتی (HOP)
- پیاده سازی نظام آراستگی در محیط کار انبار ها
- انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق
|