تامين خدمات ستادي- تخصصي در زمينه توسعه سازمان و مديريت و ارتقاء مديريت خدمات عمومی و پشتیبانی، فيزيكي و اطلاعاتي و ارائه اين خدمات به واحدهاي تابعه دانشگاه، سازمان هاي سلامت استان، موسسات و سازمان هاي وابسته، مراجع برنامه ريز و تصميم گير با بكارگيري كارآمدترين نظام ها و روش هاي مديريت و علوم اداري و عنايت به اعتلاء و رشد معنوي كاركنان، كيفيت زندگي كاري، انعطاف پذيري، عدالت، پويايي، كارآيي، اثربخشي، نوآوري، خلاقيت، مسئوليت پذيري و پايبندي به قوانين و مقررات در جهت حمايت از فعاليت هاي سلامت، آموزش و پژوهش پزشكي.
فراهم آوردن موجبات تأمین بهداشت و درمان کلیه شهروندان از طریق پشتیبانی در تعمیم و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی.
ارتقاء شاخصهای ارزیابی امور قابل واگذاری توسط دانشگاه بر مبنای قیمت تمام شده به تفکیک نوع واگذاری
ایجاد زمینه مشارکت فعالیت بخش غیردولتی در سرمایه گذاری ها
فراهم نمودن فرصت های یکسان برای دسترسی کلیه متقاضیان جهت شرکت در مناقصات و مزایده ها
بهبود فرآیند نظارت و ارزیابی عملکرد واحدهای تابعه در امور خدمات پشتیبانی
نظارت بر حسن اجرای فرآیند انتخاب، انتصاب و آموزش متصدیان امور خدمات پشتیبانی واحدها
نهادینه نمودن تحقیق و توسعه در زمینه فعالیت های امور خدمات پشتیبانی
اصلاح و ارتقاء فرآیندهای کار در واحدهای خدمات پشتیبانی
منطقی سازی هزینههای خدمات پشتیبانی واحدهای تابعه
بهبود مدیریت منابع و فرآیند ها
تسهیل فرآیندهای جاری و برون رفت از معضلات نظام تمرکز
توسعه فرهنگ كارگروهي
بهینه سازي داراییها و فضاهاي فیزیکی
سیاستگذاری در مورد ارتباط با سایر مدیریتها، سازمانهاي مرتبط و مراکز علمی موجود
کنترل روند طراحی چرخه آموزش، ارتقاء و بازخورد
استفاده از بازخوردهای اطلاعاتی به سیستم، جهت اصلاح و بهبود روش ها و رویه ها
ارتقاء شیوههای بررسی و خرید تجهیزات پزشکی در سطح دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ارتقا و آموزش روش های حفظ و نگهداری سیستمهای تأسیساتی و نظارت بر واگذاریهای مربوطه
فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از کالاهای ایرانی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی
کاهش هزینه های مصرفی از طریق برآورد متمرکز نیازها و صدور درخواست خرید حجمی
بهبود روشها و ارتقای کیفیت خدمات
استفاده بهینه از فرصت ها و رفع تهدیدها در حوزه خدمات پشتیبانی
برنامه ریزی در راستای استقرار نظام مدیریت کیفیت و مشارکت
برنامهریزی و نظارت بر خرید بیمه نامههای مسؤولیت مدنی مورد نیاز و ارتقا پوشش بیمه نامه درمان تکمیلی کارکنان
پیش بینی و اجرای آموزش های لازم کارکنان خدمات پشتیبانی بر اساس برنامه تفصیلی سالیانه
فعال نمودن مستمر کمیته های تخصصی امور خدمات پشتیبانی و استفاده از راهبردهای عملیاتی کمیتهها
ایجاد زمینه مشارکت فعالیت بخش غیردولتی در سرمایهگذاریها
ارتقاء شاخصهای ارزیابی امور قابل واگذاری حوزه پشتیبانی
تدوین برنامه استراتژیک مدیریت امور پشتیبانی
نهادینه نمودن تحقیق و توسعه در فعالیتهای امور پشتیبانی
استفاده بهینه از فرصتها و رفع تهدیدها در حوزه امور پشتیبانی
بهکارگیری مدیریت سبز در بهینهسازی مصرف حاملهای انرژی
منطقیسازی هزینههای حوزه سلامت و امور پشتیبانی از طریق برآورد و خرید متمرکز کالا و خدمات
ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از کالاهای ایرانی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی
ارتقاء روشهای تأمین تجهیزات پزشکی واحدهای تابعه
تسهیل در فرآیندهای جاری و برونرفت معضلات نظام تمرکز
مدیریت بر خرید بیمهنامههای مورد نیاز اشخاص و اموال دانشگاه
تحقق اهداف امور پشتیبانی از طریق کمیتههای تخصصی
ارتقاء توانمندیهای فنّی و تخصصی کارکنان امور پشتیبانی
پیادهسازی نظام نامه زیباسازی پردیس دانشگاه
راهبری و نظارت بر فرآیند زنجیره تأمین کالا و خدمات
پیادهسازی طرح نظارت بر عملکرد واحدهای تابعه به صورت سامانه یکپارچه پایش برنامه عملیاتی (HOP)
پیادهسازی نظام آراستگی در محیط کار انبارها
فراهم نمودن فرصت های یکسان برای دسترسی کلیه ارائهدهندگان کالا در استعلام خرید کالا و تجهیزات
انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت طبق دستور مافوق
معاونین: