رفتن به محتوای اصلی
x

اداره نظارت بر خدمات عمومی

نام و نام خانوادگی: مرتضی غلامرضایی
سمت: سرپرست اداره نظارت بر خدمات عمومی امور پشتیبانی

پیشه نامه 

تلفن: 37923963-031

شرح وظایف :

  1. پیش بینی ، برآورد و نظارت بر تامین  نیازهای کالا ،خدمات، تجهیزات حوزه ستاد دانشگاه

  2. تامین و نظارت بر سرویس ایاب و ذهاب کارکنان پردیس

  3. نظارت برفعالیت و میزان سوخت وهزینه های کلیه خودروهای دولتی موجود درسطح واحدهای ستادی وتابعه دانشگاه 

  4. نظارت بر عملکردکلیه خودروهای استیجاری در واحدهای ستادی و تابعه بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی 

  5. مدیریت بر فروش یا تعویض کالا و وسایل اسقاط و خارج از رده و مازاد در ستاد و واحدهای تابعه

  6. برنامه ریزی تأمین فضا، تجهیزات، امکانات، وسایل اداری و رفاهی مورد نیاز مدیریت امور پشتیبانی 

  7. تهیه بانک اطلاعات وصدور مجوز خودروهای دولتی و خصوصی واحدهای تابعه دانشگاه

  8. مدیریت بر انجام امور تشریفات ،ایاب و ذهاب ،پذیرایی جلسات ستادی ،همایش ها و اعیاد و...

  9. نظارت بر نقل‌ و ‌انتقال وسایل و تجهیزات اداری و اموال منقول و غیر منقول واحدهای ستادی

  10. نظارت بر بازسازی وتعمیرات امورساختمانی ستاد ومجموعه انبارها

  11. کنترل و نظارت بر عملکرد پیمانکاران طرف قرارداد در ستاد مرکزی

  12. تدوین دستورالعمل سالیانه انبارگردانی 

  13. تدوین دستورالعمل اجرای سالیانه خودروهای استیجاری و تاکسی سرویس

  14. نظارت بر اصول ایمنی انبارها

  15. برنامه ریزی های لازم در مواجهه با شرایط  بحران وپیش بینی نشده

  16. نظارت بر بهبود شرایط کاشت گل و گیاه و بهره برداری مناسب از گلخانه دانشگاه

  17. کاهش هزینه ها ، از طریق برآورد میزان نیاز به کالا و تجهیزات و خرید متمرکز

  18. مدیریت برهزینه های منابع انرژی در ستاد مرکزی 

  19. نظارت بر بهینه سازی فضاهای فیزیکی موجود دانشگاه

  20. تامین لوازم و تجهیزات اداری مورد نیاز مدیریت های ستادی

  21. خرید متمرکز و توزیع مواد اولیه پخت غذا مراکز درمانی

  22. انتظام بخشیدن در فرآیند فروش ضایعات فلزی ،اداری و قراضه های ساختمانی در واحد های تابعه

  23. انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مقام مافوق

همکاران اداره:

 

نام و نام خانوادگی: مرتضی غلامرضایی

سمت: مسئول واحد نقلیه

تلفن: 37923963

شرح وظایف:

  1. تهیه و تنظیم بانک آمار و اطلاعات خودروهای دولتی و استیجاری واحدهای تابعه
  2. کارشناسی و پیگیری صدور مجوزهای تاکسی سرویس و خودرو استیجاری واحدهای تابعه
  3. برنامه ریزی و هماهنگی آموزش‌های مستمر جهت ارتقاء سطح توانمندی رؤسای امور اداری واحدهای تابعه
  4. ارزیابی عملکرد امور نقلیه کلیه واحدهای تابعه دانشگاه بر اساس چک لیست و ‌شاخص‌های موجود و ارائه راهکار در جهت اصلاح
  5. فرایندهاشناسایی و جمع‌آوری خودروهای مازاد و اسقاطی در واحدهای تابعه و انتقال آن‌ها به نقلیه دانشگاه
  6. برآورد و نیازسنجی وضعیت خودروهای دولتی دانشگاه جهت برنامه‌ریزی خرید خودروهای مورد نیاز
  7. پیگیری اخذ مجوز کمیسیون ماده ۲ اداره دارایی جهت فروش خودروهای مازاد و خرید خودروی جدید
  8. نظارت بر اسناد هزینه های خرید لوازم یدکی و تعمیر خودروهای واحدهای تابعه
  9. تشکیل مستمر کمیته های تخصصی امور نقلیه و استفاده از راهبردهای عملیاتی کمیته ها
  10. کنترل و نظارت بر میزان مصرف سوخت خودروهای دولتی دانشگاه
  11. پیگیری تعیین شرایط و انعقاد قرارداد و نظارت بر عملکرد سرویس های ایاب و ذهاب پرسنل پردیس دانشگاه و واحدهای تابعه
  12. تنظیم برنامه کشیک رانندگان ستادی در ساعات غیراداری و برنامه‌ریزی و نظارت در جهت اعزام رانندگان به مأموریت‌های اداری
  13. ارائه خدمات ایاب و ذهاب به حوزه ستاد دانشگاه در طول سمینارها و آزمون های برگزار شده در دانشگاه
  14. نظارت بر انجام خرید بیمه نامه های بدنه و شخص ثالث خودروهای دانشگاه
  15. صدور گواهی میزان کارکرد خودروهای ستاد دانشگاه
  16. نظارت بر رعایت اصول ایمنی، فنی و بهداشتی رانندگان خودروهای واحدهای تابعه
  17. تنظیم گزارش‌حادثه، مشکلات فنّی خاص‌خودروهای دولتی و هماهنگی بازدید و اعزام به تعمیرگاه‌های مجاز
  18. کاهش هزینه های مصرفی حمل و نقل از طریق برآورد متمرکز نیازها
  19. تدوین و به روزرسانی دستورالعمل استفاده از خودروهای استیجاری و تاکسی سرویس
  20. نظارت بر امور مربوط به دریافت کارت سوخت، معاینه فنی، اخذ عدم خلافی، اخذ آرم طرح ترافیک و پرداخت عوارض و خودروهای دولتی
  21. بررسی و تأیید فاکتورهای تاکسی تلفنی و ارائه گزارش به مافوق
  22. ثبت مأموریت خودروهای دولتی و استیجاری ستاد مرکزی و تاکسی تلفنی
  23. جمع‌آوری آمار و اطلاعات مأموریت های ستادی و تنظیم گزارش های مربوطه
  24. مشارکت در امر آموزش مدیران جدیدالانتصاب واحدهای تابعه
  25. تدوین و بازنگری بانک اطلاعاتی پرسنل شاغل در واحد نقلیه واحدهای تابعه
  26. تدوین و پایش برنامه های عملیاتی واحد نقلیه
  27. بازنگری فرآیندها و تدوین روش‌ها و برنامه های اجرایی در حوزه امور عمومی ستاد و واحدهای تابعه در راستای ارتقاء کیفیت خدمات
  28. تدوین گزارش عملکرد کمی و کیفی واحد نقلیه
  29. پاسخگویی متعهدانه و تکریم ارباب رجوع
  30. انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مقام مافوق

     

نام و نام خانوادگی: علی اکبر امینی

سمت: مسئول واحد فضای سبز

پیشه نامه

تلفن: 37923960

1.    به‌کارگیری فنون مدیریت سبز در راستای بهینه‌سازی مصرف حامل‌های انرژی در واحدهای تابعه دانشگاه و ارائه طرح‌های مربوط به صرفه‌جویی و کاهش مصرف آب آبیاری
2.    تدوین ضوابط اجرایی و نظارت بر فضای سبز واگذار شده به بخش خصوصی در واحدهای تابعه و پایش و نظارت بر فعالیت و حسن اجرای مفاد قرارداد منعقده
3.    فرهنگ‌سازی و ایجاد بستر مناسب در راستای نگهداری از محوطه فضای سبز
4.    تهیه و تدوین دستورالعمل‌های فنی جهت توسعه فضای سبز دانشگاه و واحدهای تابعه
5.    اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم در موارد بحرانی و پیش‌بینی نشده و سرعت عمل و دقت نظر
6.    حفظ، نگهداری و سامان‌دهی محوطه های فضای سبز
7.    مدیریت و سامان‌دهی شبکه آب‌رسانی دانشگاه
8.    کنترل و بهره‌وری در استفاده از ابزار و ادوات فضای سبز و تأمین ابزار و لوازم مورد نیاز
9.    طراحی و احداث محوطه های جدیدالاحداث در دانشگاه و ارائه نظر مشورتی در خصوص توسعه فضای سبز به شبکه‌ها و بیمارستان‌ها
10.    برنامه ریزی و هماهنگی آموزش های مستمر جهت ارتقاء سطح توانمندی کارکنان فضای سبز واحدهای تابعه
11.    تهیه برنامه فصلی و سالیانه فضای سبز (شامل گل‌کاری، درختکاری و…)
12.    نظارت بر آماده‌سازی محوطه، جهت کاشت گیاهان، هرس گل‌های دائمی، درختان و درختچه‌ها و چمن‌کاری
13.    تکثیر و تولید نشاء گل‌های فصلی، دائمی و گیاهان زینتی سازگار با محیط و مقاوم در برابر خشکسالی و آفات گیاهی
14.    شناسایی آفات و بیماری‌های گیاهی و مبارزه با آن از طریق انجام سم‌پاشی‌های منظم و به‌روز
15.    طراحی و احداث شبکه‌های آبیاری تحت فشار (بارانی و قطره‌ای) و انجام تعمیر، بازسازی و راه‌اندازی تأسیسات مکانیکی و برقی موجود در فضای سبز
16.    احداث و توسعه فضای گلخانه دائمی جهت تولید و نگهداری گل‌های آپارتمانی و گیاهان زینتی در پردیس دانشگاه
17.    انجام بازدیدهای دوره ای از فضای سبز واحدهای تابعه، شناسایی مشکلات موجود، پیگیری و ارائه نظرات کارشناسی
18.    شرکت در جلسات درون‌بخشی و برون‌بخشی و راهبردی با هماهنگی مقام مافوق
19.    پاسخگویی متعهدانه و تکریم ارباب رجوع
20.    انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت بر حسب دستور مقام مافوق
 

نام و نام خانوادگی: مسعود سلمانی

سمت: مسئول واحد خدمات عمومی

پیشه نامه

تلفن: 37923985

شرح وظایف: 

  1. برنامه‌ریزی های لازم در مواجهه با شرایط بحران و پیش بینی نشده
  2. نظارت بر صرفه جویی هزینه های منابع انرژی در ستاد مرکزی
  3. نظارت بر رعایت اصول ایمنی حفاظتی و بهداشتی برای کلیه کارکنان خدمات عمومی حوزه ستاد مرکزی
  4. برنامه ریزی و هماهنگی آموزش های مستمر جهت ارتقاء سطح توانمندی کارکنان خدمات عمومی
  5. بازدید مستمر و روزانه از کلیه قسمت ها، اتاق ها، ساختمان ها، محوطه، خیابان ها 
  6. نظارت بر امر نظافت و پاکسازی بر اساس چک لیست و ‌شاخص‌های نظارتی
  7. تدوین و پایش برنامه های عملیاتی
  8. بازنگری فرآیندها و تدوین روش‌ها و برنامه های اجرایی در حوزه امور عمومی ستاد و واحدهای تابعه در راستای ارتقاء کیفیت خدمات
  9. کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت های طرف قرارداد مربوط به حمل زباله و واحد زیراکس ستاد مرکزی
  10. همکاری با رئیس امور عمومی در خصوص فروش یا تعویض کالا و وسایل اسقاط و مازاد در ستاد و واحدهای تابعه
  11. برنامه‌ریزی و هماهنگی آماده‌سازی امکانات مورد نیاز برگزاری همایش‌ها، اعیاد و نظارت بر فراهم نمودن امکانات و نیروی خدماتی مورد نیاز
  12. تأمین نیروی خدماتی مورد نیاز جهت نقل‌ و ‌انتقال وسایل و تجهیزات اداری و اموال منقول واحدهای ستادی
  13. همکاری در بازسازی و تعمیرات امور ساختمانی ستاد و مجموعه انبارها
  14. تدوین گزارش عملکرد کمی و کیفی
  15. تدوین و بازنگری بانک اطلاعاتی پرسنل شاغل در واحد
  16. پاسخگویی متعهدانه و تکریم ارباب رجوع
  17. انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مقام مافوق