بهروز عمانی کارشناس مسئول برنامه ریزی مدیریت منابع انسانی
شماره تماس: 37928559 |
سوابق تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی |
سوابق شغلی و تجربی: *کارشناس امورمالی بخش خصوصی بیمارستان عیسی بن مریم (ع) (1390- 1388) *کارشناس امور قراردادهای مدیریت منابع انسانی (1394- 1390) *کارشناس واحد استخدام مدیریت منابع انسانی (1399- 1394) *کارشناس واحد برنامه ریزی مدیریت منابع انسانی (1402- 1399) *دبیر کمیته راهبری مدیریت منابع انسانی(1402) |
شرح وظایف: -برگزاری کمیته ها و کارگروه های برنامه ریزی منابع انسانی -تهیه و تدوین بخشنامه ها، آیین نامه ها و دستورالعمل های برنامه ریزی منابع انسانی -تشکیل تیم برآورد منابع انسانی جهت بازدید از واحدهای محیطی به منظور تهیه وتنظیم آمار و گزارشات تحلیلی -تهیه آمار و گزارشات تحلیلی و مقایسه ای از عملکرد واحد به صورت ادواری)ماهیانه، فصلی و سالیانه ( و ارا ئه به مسئولین مافوق -تجزیه و تحلیل و بررسی روند تغییرات تعداد کارکنان شاغل شامل بازخریدی، انفصال ، ماموریت، انتقال و فوت و تهیه گزارشات مربوطه -پاسخ گویی مناسب تلفنی و حضوری به ارباب رجوع ، رابطین و همکاران واحدهای تابعه - برنامه ریزی نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تحت پوشش دانشگاه براساس اهداف،طرح ها و سیاست های مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی -برنامه ریزی و همکاری و مشارکت در تهیه و تدوین برنامه و طرح های عملیاتی و راهبردی)استراتژیک( مدیریت منابع انسانی -نظارت و هماهنگی بر اجرای کارسنجی و زمان سنجی نیروی انسانی واحدهای تابعه و ارائه گزارش به مقام مافوق -نظارت و هماهنگی بر فرآیند نیازسنجی و برنامه ریزی نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه براساس اهداف ، طرح ها و سیاست های مصوب و ارائه گزارش به مقام مافوق -نظارت بر بررسی و تحلیل نیروهای انسانی مورد نیاز دریافتی از معاونت ها و واحدهای تابعه دانشگاه/دانشکده -نظارت بر راهبری سامانه برنامه ریزی منابع انسانی دانشگاه ، آموزش و توانمندسازی رابطین واحدهای تابعه -نظارت براجراء و نظارت بر برنامه های عملیاتی گروه در راستای برنامه استراژیک دانشگاه/دانشکده -بررسی، عارضه یابی و انتخاب بهترین و استاندارد ترین نرم وشاخص های نیازسنجی وتامین و توزیع منابع انسانی)کلیه رسته ها( باتوجه به شرایط محیطی، اقلیمی، فرهنگی و.. و طراحی و تدوین نرم افزار برآورد منابع انسانی -بررسی و نظارت برنحوه چیدمان و ساماندهی منابع انسانی موجود -انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق |
محمدابراهیم گلشیرازی کارشناس برنامه ریزی مدیریت منابع انسانی شماره تماس: 37928552
|
سوابق تحصیلی: کارشناس مدیریت حج |
سوابق شغلی و تجربی: *مدیریت گزینش دانشگاه (1398-1385) *امور ایثارگران دانشگاه ( 1402/05/26-1398) *واحد برنامه ریزی نیروی انسانی دانشگاه ( 1402/05/26 تا کنون) |
شرح وظایف: -برنامه ریزی و نیازسنجی نیروی انسانی مورد نیاز سازمان براساس اهداف طرح ها و سیاست های مصوب -پایش و نظارت بر حسب ضرورت و ماهیت شرح وظیفه رابطین سامانه برنامه ریزی نیروی انسانی -راهبری سامانه برنامه ریزی منابع انسانی دانشگاه و آموزش و توانمندسازی رابطان واحدهای زیر مجموعه -همکاری و مشارکت در تهیه و تدوین برنامه و طرح های راهبردی در جهت توانمندسازی منابع انسانی -بررسی و تحلیل نیروهای مورد نیاز دریافتی از معاونت ها و واحدهای تابعه دانشگاه -اقدام جهت تدوین برنامه عملیاتی گروه در راستای برنامه استراتژیک دانشگاه -تهیه آمار و گزارشات تحلیلی و مقایسه ای از عملکرد واحد به صورت ادواری)ماهیانه، فصلی و سالیانه ( و ارائه به مسئولین مافوق -مطالعه، بررسی وتحلیل بخشنامه ها، قوانین و مقررات اداری -بررسی مشکلات، پاسخگویی مناسب به شکایت، ارباب رجوع، مراجع ذی ربط و.. -انجام مکاتبات اداری و بایگانی مستندات -الگوبرداری از تجربیات سایر سازمان ها در حوزه مدیریت منابع انسانی و گزارش دهی به مدیران مربوطه -انجام مطالعات، تحقیقات و استفاده از تجارب دانشگاه های نسل سوم در خصوص فرآیندهای اجرایی مدیریت منابع انسانی در جهت اصلاح فرآیندهای موجود -تهیه بانک پرسش و پاسخ برنامه ریزی منابع انسانی -انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق |
حداد عباسی کارشناس برنامه ریزی مدیریت منابع انسانی
شماره تماس: 37928559
|
سوابق تحصیلی: کارشناس علوم تربیتی |
سوابق شغلی و تجربی: *مسئول امور اداری واحد توانبخشی مرکز آموزشی درمانی الزهراء(س)، برون سپار (1396-1401) *کارشناس منابع انسانی مرکز آموزشی درمانی الزهراء(س) (1401-1402) |
شرح وظایف: -برنامه ریزی و نیازسنجی نیروی انسانی مورد نیاز سازمان بر اساس اهداف طرح ها و سیاست های مصوب -پایش و نظارت بر حسب ضرورت و ماهیت شرح وظیفه رابطین سامانه برنامه ریزی نیروی انسانی -راهبری سامانه برنامه ریزی منابع انسانی دانشگاه و آموزش و توانمند سازی رابطان واحدهای زیر مجموعه -همکاری و مشارکت در تهیه و تدوین برنامه و طرح های راهبردی در جهت توانمند سازی منابع انسانی -بررسی و تحلیل نیروهای مورد نیاز دریافتی از معاونت ها و واحدهای تابع دانشگاه -اقدام جهت تدوین برنامه عملیاتی گروه در راستای برنامه استراتژیک دانشگاه -تهیه آمار و گزارشات تحلیلی و مقایسه ای از عملکرد واحد به صورت ادواری(ماهیانه،فصلی و سالیانه) و ارائه به مسئولین مافوق -مطالعه، بررسی و تحلیل بخشنامه ها، قوانین و مقررات اداری -ررسی مشکلات، پاسخگویی مناسب به شکایات، ارباب رجوع، مراجع ذی ربط و... -انجام مکاتبات اداری و بایگانی مستندات -الگوبرداری از تجربیات سایر سازمانها در حوزه مدیریت منابع انسانی و گزارش دهی به مدیران مربوطه -انجام مطالعات، تحقیقات و استفاده از تجارب دانشگاه های نسل سوم در خصوص فرایندهای اجرایی مدیریت منابع انسانی در جهت اصلاح فرآیندهای موجود -تهیه بانک پرسش و پاسخ برنامه ریزی منابع انسانی -انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
|
سرور امینی کارشناس برنامه ریزی مدیریت منابع انسانی
شماره تماس: 37928552
|
سوابق تحصیلی: کارشناس مدارک پزشکی |
سوابق شغلی و تجربی: *طرح خدمت قانون پزشکان و پیراپزشکان رشته شغلی کارشناس فناوری اطلاعات سلامت (1386-1387) *کارشناس آمار و مدارک پزشکی مرکز آموزشی درمانی امین (1387-1390) *کارشناس مسئول واحد آمار و مدارک پزشکی مرکز آموزشی درمانی امین (1390-1401) *رابط سامانه سپاس واحد فناوری اطلاعات مرکز آموزشی درمانی امین(1401-1402) *کارشناس واحد برنامه ریزی منابع انسانی (1/12/1402 تاکنون) |
شرح وظایف: -برنامه ریزی و نیازسنجی نیروی انسانی مورد نیاز سازمان براساس اهداف طرح ها و سیاست های مصوب -پایش و نظارت بر حسب ضرورت و ماهیت شرح وظیفه رابطین سامانه برنامه ریزی نیروی انسانی -راهبری سامانه برنامه ریزی منابع انسانی دانشگاه و آموزش و توانمندسازی رابطان واحدهای زیر مجموعه -همکاری و مشارکت در تهیه و تدوین برنامه و طرح های راهبردی در جهت توانمندسازی منابع انسانی -بررسی و تحلیل نیروهای مورد نیاز دریافتی از معاونت ها و واحدهای تابعه دانشگاه -اقدام جهت تدوین برنامه عملیاتی گروه در راستای برنامه استراتژیک دانشگاه -تهیه آمار و گزارشات تحلیلی و مقایسه ای از عملکرد واحد به صورت ادواری)ماهیانه، فصلی و سالیانه ( و ارائه به مسئولین مافوق -مطالعه، بررسی وتحلیل بخشنامه ها، قوانین و مقررات اداری -بررسی مشکلات، پاسخگویی مناسب به شکایت، ارباب رجوع، مراجع ذی ربط و.. -انجام مکاتبات اداری و بایگانی مستندات -الگوبرداری از تجربیات سایر سازمان ها در حوزه مدیریت منابع انسانی و گزارش دهی به مدیران مربوطه -انجام مطالعات، تحقیقات و استفاده از تجارب دانشگاه های نسل سوم در خصوص فرآیندهای اجرایی مدیریت منابع انسانی در -جهت اصلاح فرآیندهای موجود -تهیه بانک پرسش و پاسخ برنامه ریزی منابع انسانی -انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
|