سید مهدی حسینی سرپرست اداره منابع انسانی
شماره تماس: 37928550 |
سوابق تحصیلی: کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی |
سوابق شغلی و تجربی: *کارگزین اداره منابع انسانی مدیریت منابع انسانی (1390-1398) *سرپرست اداره منابع انسانی مدیریت منابع انسانی(1398 تاکنون) |
-تهیه و تدوین بخشنامه ها، آئین نامه ها و دستورالعملهای داخلی مربوط به امورکارگزینی با همکاری مافوق -تهیه و تدوین معیارها و شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد کارکنان تحت سرپرستی و نظارت بر نحوه اجرای آنها -بررسی و مطالعه قوانين و مقررات ، بخشنامهها و دستورالعملهاي اجرايي در خصوص امور اداری و کارگزینی و در صورت ضرورت اعلام نظرات كارشناسي -بررسی پيشنهادات و تقاضاهاي واصله مربوط به امور اداري و کارگزینی از واحدهای تابعه و سایر واحدها -راهنمائي و پاسخ گویی به مراجعین حضوری و تلفنی در زمینه قوانین، مقررات و دستورالعمل ها و حل مشکلات و ابهامات آنان -ارزیابی دقیق و مستمر فعالیت های کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنمایی های لازم به آنها و فراهم آوردن امکان شرکت آنان در دوره های آموزشی مربوطه -ایجاد زمینه رشد و بهسازی منابع انسانی و ارتقا سطح دانش و تخصص و مهارت های آنان -پیشنهاد تهیه پکیج های آموزشی جهت توسعه مهارت و توانایی های انجام کار کارکنان زیرمجموعه به گروه آموزش و توسعه کارکنان -شرکت در جلسات و کمیسیون های مختلف در حیطه وظایف و مسئولیت ها -تحقیق و مطالعات کاربردی در راستای آسیب شناسی و بهبود مولفه های مرتبط با مدیریت منابع انسانی -ارائه گزارشات لازم در خصوص تعداد متقاضيان ماموريت و يا انتقال ورودي و خروجي جهت ارائه به مقام مافوق -تهیه گزارشات آماری مربوطه و تهیه داشبورد های مدیریتی بر حسب دستور مقام مافوق -تهیه گزارش از فعالیت ها، پیشرفت ها و مشکلات و گزارشات دوره ای جهت مافوق -انجام ساير اموري كه در راستاي اهداف و وظايف واحد فوق الذكر و پست سازماني مربوطه از طرف مافوق ارجاع مي شود. -بررسی و تایید صورتجلسه های کمیته فرعی طبقه بندی مشاغل -بررسی و تایید وضعیت مرخصی سالانه پرسنل -انجام امور مربوط به کمیته تشویق و تنبیه کارکنان -تایید گواهی انجام کارکنان به صورت ماهیانه جهت پرداخت حقوق و مزایا ازطرف مدیریت امور مالی -بررسی و تایید فرم تکمیل شده بیمه عمر کارکنان -بررسی پرونده پرسنل در شرف بازنشستگی ونظارت بر روند تکمیل مدارک و پیگیری تا صدور احکام مربوطه -نظارت بر صدور کلیه احکام حقوقی کارکنان اعم از اشتغال، ترمیم حقوق، برقراری حقوق و مزایا، مأموریت آموزشی ترفیع، انتصابات، و سایر موارد مربوطه با رعایت قوانین و مقررات جاری -نظارت و رسیدگی به پرونده های پرسنلی کارکنان، از نظر رعایت قوانین و مقررات امور اداری -نظارت بر پیشنویس مکاتبات تهیه شده و ابلاغ های صادر شده و انواع گواهي هاي اشتغال به کار -نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و آئین نامه های مربوطه -نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غياب کارکنان و اعلام ذخيره مرخصي و اخذ گزارشات لازم از سيستم -نظارت و آموزش کار با سامانه نقل و انتقالات کارکنان وزارت بهداشت و درمان جهت متقاضيان جابجايي -نظارت بر انجام امور مربوط به فرآيند نقل و انتقالات درون سازماني و برون سازماني -هماهنگی با سایر ادارات، گروه ها و واحدهای تابعه در جهت پیشبرد امور و نیل به اهداف مورد نظر -همکاری و مشارکت فعال در کانونهای تصمیمگیری مرتبط با حوزه مدیریت منابع انسانی -برنامه ریزی جهت برگزاري کارگاه ها و دوره هاي آموزشي ساليانه جهت کارکنان امور اداري واحد هاي تابعه و آموزش و راهنمایی آنها در جهت انجام بهینه امور -بررسی و نظارت بر امور مرتبط با تغییرعنوان، تغییر پست و اعمال مدرک کارکنان -بررسی و نظارت بر روند انتقال کسور خدمات غیر رسمی، سربازی و طرح نیروی انسانی -نظارت و بررسی بر فرم تسویه حساب مالی و اموالی -نظارت بر امور مربوط به ادامه تحصیل کارکنان |
حسین رنجکش کارشناس مسئول منابع انسانی
شماره تماس: 37928551 |
سوابق تحصیلی: کارشناسی مدیریت دولتی |
سوابق شغلی و تجربی: * کارشناس آموزش در معاونت آموزشی دانشکده علوم توانبخشی (1393-1385) *کارشناس منابع انسانی مدیریت منابع انسانی (1393 تاکنون) |
شرح وظایف: -صدور احکام کارگزینی و قرارداد کارکنان طبق قوانین و مقررات -انجام مکاتبات مربوط به پاداش پایان خدمت، مرخصی ها، کمک هزینه عائله مندی و اولاد -انجام مکاتبات مربوط به نقل و انتقالات کسور بیمه بین صندوق های بازنشستگی -انجام مکاتبات مربوط به حقوق وظیفه و ارسال مدارک به سازمان بازنشستگی -انجام امور مربوط به احتساب سوابق کارکنان -انجام امور مربوط به تغییرعنوان، تغییر پست سازمانی و اعمال مدرک تحصیلی کارکنان -انجام امور مربوط به ارتقاء رتبه، طبقه و احتساب سوابق کارکنان مشمول - انجام امور مربوط به تبدیل وضعیت کارکنان مشمول -انجام مکاتبات مربوط به ادامه تحصیل کارکنان -بایگانی و ضبط مکاتبات و مستندات در پرونده ها و رفع اشکال و یا نواقص پرونده -بررسی درخواست و تهیه مدارک مورد نیاز جهت پرداخت کمک هزینه فوت، ازدواج، مهد کودک و... به مشمولین -تهیه انواع ابلاغ (پاس شیر- پاس جانبازی- تعیین محل خدمت و غیره) -تعامل و همکاری با کارگزینی سایر واحد های اجرایی در صدور احکام مدیران و مسئولین کارگزینی - همکاری در تهیه و تدوین برنامه عملیاتی واحد مربوطه - بررسی، تکمیل مدارک و معرفی کارکنان جدیدالاستخدام به مراجع ذی صلاح - انجام امور مربوط به انتقال، ماموریت و جابجایی کارکنان و بررسی، ارسال پرونده های انتقالی و ورودی بر اساس چک لیست و شناسنامه آموزشی - اجرای مصوبات کمیته های حوزه منابع انسانی (تشویق و تذکر، انتقالات، برآورد نیروی انسانی و.....) |
نسرین قلی نیایی کارشناس منابع انسانی
شماره تماس: 37928543 |
سوابق تحصیلی: کارشناسی مدیریت دولتی |
سوابق شغلی و تجربی: * مهد کودک دانشگاه (مربی) (1386-1376) * مدیریت منابع انسانی (سال 1386) *کارگزین دانشکده پرستاری(1389-1386) *مسئول کارگزینی دانشکده علوم توانبخشی (1399-1398) *کارشناس منابع انسانی مدیریت منابع انسانی (1399 تاکنون) |
شرح وظایف: -راهنمائي و پاسخ گویی به مراجعین حضوری و تلفنی در زمینه قوانین، مقررات و دستورالعمل ها و حل مشکلات و ابهامات آنان -مطالعه قوانين و مقررات، بخشنامهها و دستورالعملهاي اجرايي در خصوص امورکارگزینی و اجرای دقیق مفاد آنها -صدور کلیه احکام حقوقی کارکنان اعم از اشتغال، ترمیم حقوق، برقراری حقوق و مزایا، مأموریت آموزشی، ترفیع، انتصابات، و سایر موارد مربوطه با رعایت قوانین و مقررات جاری -صدور انواع گواهی های اشتغال به کار ، محرومیت از مطب و.... -انجام مکاتبات و پاسخ به استعلام های واحدهای تابعه در حیطه امور کارگزینی -رسیدگی به پرونده های پرسنلی کارکنان، از نظر رعایت قوانین و مقررات امور اداری -تهیه گزارش از فعالیت ها، پیشرفت ها و مشکلات و گزارشات دوره ای جهت مافوق -انجام سایراموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر از طرف مافوق ارجاع شود. -انجام امورمربوط به ارتقاء طبقه ،رتبه شغلی و احتساب سوابق کارکنان از طریق بارگزاری درسامانه مهندسی مشاغل تا صدور احکام مربوطه -انجام مکاتبات مربوط به پاداش پایان خدمت، مرخصی ها هزینه سفر، کمک هزینه عائله مندی و اولاد و..... -انجام امورمربوط به تبدیل وضعیت کارکنان انجام مکاتبات مربوط به برقراری حقوق بازنشستگی، وظیفه -انجام مکاتبات مربوط به نقل و انتقال سوابق یمه ای کارکنان بین صندوق های بازنشستگی -انجام امور مربوط به تغییرعنوان، تغییر پست سازمانی و اعمال مدرک کارکنان -بررسی وتشکیل پرونده کارکنان جدید الستخدام -انجام مکاتبات لازم جهت افراد جدید الاستخدام اعم از حراست, گزینش, سوء پیشینه, طب کار و .... -ورود اطلاعات پرسنلی درسیستم پرسنلی -ورود اطلاعات و بارگزاری اسناد پرسنل در سامانه کارمند ایران -ورود تشویقات و ابلاغیه پرسنل و به روز رسانی ابلاغ ها -صدور احکام جهت پرستل مامور و انجام تسویه حساب با پرسنل خروجی -استعلام تائیدیه تحصیلی پرسنل از دانشگاه مربوطه |
افسانه جوادیان جزی کارشناس منابع انسانی
شماره تماس: 37928539 |
سوابق تحصیلی: فوق دیپلم مدارک پزشکی (سال 1375 دانشگاه علوم پزشکی اصفهان) کارشناسی مدارک پزشکی (سال 1395 دانشگاه علوم پزشکی اصفهان) |
سوابق شغلی و تجربی: *واحد آمار معاونت درمان( 1376-1375) *درمانگاه شهید رضائیان( 1377-1376) *واحد کارگزینی مرکز بهداشت شماره یک( 1389-1377) *واحد آموزش مرکز بهداشت شماره یک( 1392-1389) *واحد کارگزینی مرکز بهداشت شماره یک(1395-1392) *درمانگاه شهید رضائیان، ابن سینا و نواب صفوی(1401-1400) *اداره منابع انسانی مدیریت منابع انسانی(1401 تاکنون) |
شرح وظایف: - راهنمائي و پاسخ گویی به مراجعین حضوری و تلفنی در زمینه قوانین، مقررات و دستورالعملها و حل مشکلات و ابهامات آنان -مطالعه قوانين و مقررات ، بخشنامهها و دستورالعملهاي اجرايي در خصوص امورکارگزینی و اجرای دقیق مفاد آنها -صدور کلیه احکام حقوقی کارکنان اعم از اشتغال، ترمیم حقوق، برقراری حقوق و مزایا، مأموریت آموزشی ترفیع، انتصابات، و سایر موارد مربوطه با رعایت قوانین و مقررات جاری -انجام مکاتبات و پاسخ به استعلام های واحدهای تابعه در حیطه امور کارگزینی -رسیدگی به پرونده های پرسنلی کارکنان، از نظر رعایت قوانین و مقررات امور اداری -انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر از طرف مافوق ارجاع شود. -انجام امور مربوط به ارتقاء طبقه ، رتبه شغلی و احتساب سوابق کارکنان -انجام مکاتبات مربوط به پاداش پایان خدمت، مرخصی ها، هزینه سفر، کمک هزینه عائله مندی و اولاد و..... -انجام امور مربوط به تبدیل وضعیت کارکنان -انجام مکاتبات مربوط به برقراری حقوق بازنشستگی، وظیفه -انجام مکاتبات مربوط به نقل و انتقال سوابق بیمه ای کارکنان بین صندوق های بازنشستگی -انجام امور مربوط به تغییر عنوان، تغییر پست سازمانی و اعمال مدرک ارکنان -انجام کلیه امور بازنشستگی اعم از مکاتبه با تامین اجتماعی ،ارسال فرم شماره یک و دو به صندوق بازنشستگی کشوری |
شهناز رفیعایی کارشناس منابع انسانی
شماره تماس: 37928539 |
سوابق تحصیلی: کاردانی پرستاری (دانشگاه علوم پزشکی اصفهان) کارشناسی مدیریت دولتی(دانشگاه پیام نور) |
سوابق شغلی و تجربی: *پرستار بیمارستان الزهرا (1382-1370) *معاون امور اداری بیمارستان الزهرا(1402-1396) |
شرح وظایف: -صدور احکام کارگزینی(افزایش حقوق و مزایای اول سال –احکام ارتقا طبقه، ارتقا رتبه، ماموریت آموزشی، مرخصی زایمان خدمت نیمه وقت، مرخصی بدون حقوق، صعب العلاج، افزایش و کاهش سختی کار و نوبت کاری، برقراری و قطع کمک هزینه اولاد و عائله مندی، تغییر پست سازمانی تغییر عنوان شغلی، اعمال مدرک تحصیلی -بررسی درخواستها و فرم 502پرسنل و تنظیم صورتجلسه مربوط به (ارتقا رتبه –طیقه –اعمال مدرک –تغییر عنوان ) -تنظیم نامه های کارتابل -تنظیم گواهی اشتغال برای کارمندان -آماده کردن مدارک جهت ثبت نام در سامانه کارمند ایران و رشد |