امور استخدام |
جعفر کیانی رئیس اداره تامین و توزیع نیروی انسانی
شماره تماس: 37928557 |
سوابق تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت دولتی( گرایش منابع انسانی ) |
سوابق شغلی و تجربی: مدت 12 سال در مشاغل : * کارشناس و سپس سرپرست امور قراردادهای مدیریت منابع انسانی * کارشناس برآورد نیروی انسانی *کارشناس وسپس سرپرست امور انتقالات مدیریت منابع انسانی *کارشناس و سپس مسئول واحد استخدام مدیریت منابع انسانی *رئیس اداره تامین وتوزیع نیروی انسانی مدیریت منابع انسانی |
شرح وظایف: - نماینده مدیریت منابع انسانی درمصاحبه استخدامی - نظارت برفرآیند بررسی مدارک - نظارت اجرای فرآیند آزمون های استخدامی - نظارت برامور مربوط به تبدیل وضعیت ها -نظارت برفرایندهای جذب و به کارگیری - نظارت برگواهی های اشتغال صادره - نظارت بر فرآیند ها ی فسخ و خروج از خدمت پرسنل قراردادی و پیمانی - نظارت بر سایر وظایف محوله حسب تشخیص مدیران |
محمد براتی کارشناس امور استخدام
شماره تماس: 37928508 |
سوابق تحصیلی: کارشناسی ارشد حقوق خصوصی |
سوابق شغلی و تجربی: مدت 16 سال در مشاغل : *مسئول دفتر *کارشناس ستاد شاهد و ایثارگر *کارشناس اداره تحصیلات تکمیلی * کارشناس امور استخدام |
شرح وظایف: -مشارکت در صدور ابلاغ استخدام و تبدیل وضعیت -اجرای فرآیند آزمون های استخدامی -بررسی شکایات مربوط به آزمون های استخدامی -مشارکت در اخذ شناسه کارکنان قراردادی و شماره مستخدم -نماینده مدیریت منابع انسانی در فرایند مصاحبه -ثبت و بروزرسانی احکام کارگزینی در سامانه پاکنا -صدور ابلاغ قرارداد پزشکان -کارشناسی درخواست مربوط به فسخ قرارداد و خروج از خدمت -پاسخگویی و رهنمودهای لازم به متقاضیان جذب و به کارگیری -کارشناسی درخواست مربوط به کارکنان تعهداتی ( سهمیه مناطق محروم ) -سایر وظایف محوله حسب تشخیص مدیران |
مریم میررضایی کارشناس امور استخدام شماره تماس: 37928508 |
سوابق تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی( گرایش بازاریابی ) |
سوابق شغلی و تجربی: مدت 2 سال در مشاغل : * کارگزین *کارشناس امور استخدام |
شرح وظایف: -مشارکت در صدور ابلاغ استخدام و تبدیل وضعیت -اجرای فرآیند آزمون های استخدامی -مشارکت در بررسی شکایات مربوط به آزمون های استخدامی -اخذ شناسه کارکنان قراردادی و شماره مستخدم -نماینده مدیریت منابع انسانی در فرایند مصاحبه -پاسخگویی و رهنمودهای لازم به متقاضیان جذب و به کارگیری -صدور گواهی اشتغال به کار برای سفارت خانه ها -سایر وظایف محوله حسب تشخیص مدیران |
امور طرح و لایحه |
هاجر دادخواه تهرانی مسئول امور لایحه و پیام آوران بهداشت
شماره تماس :37928506 |
سوابق تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت دولتی |
سوابق شغلی و تجربی: *کارشناس رابط بکارگیری مشمولین طرح در معاونت درمان (11 سال) *کارشناس اداره طرح مدیریت منابع انسانی(6 سال) *مسئول امورلایحه و پیام آوران بهداشت(1402 تاکنون) |
شرح وظایف: -بررسی و تایید کلیه معرفی نامه ها، پایان طرح ها ومعافیت های صادر شده -نظارت بر نحوه محاسبه مدت زمان انجام طرح و ضریب کا و تعهدات قانونی -بررسی و تایید کلیه ابلاغ های طرح و مشمولین تعهدات قانونی و تعهدات بالینی ضریب کا -بررسی و صدور گواهی پایان تعهدات ضریب کا و تعهدات قانونی -نظارت بر حسن اجرای کمیسیون های طرح در کلیه معاونت های دانشگاه -انجام مکاتبات اداری -تهیه و تدوین برنامه عملیاتی واحد مربوطه -بررسی سالیانه و بروز رسانی شیوه نامه مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان -همکاری درارزیابی و پایش عملکرد کارگزینی های واحدهای اجرایی -بررسی مشکلات و پاسخ گویی مناسب به شکایات، ارباب رجوع، مراجع ذی ربط و ... -مطالعه، بررسی و تحلیل بخشنامه ها و قوانین و مقررات اداری مربوطه -تهیه آمار و ارائه گزارشات درخواستی -آموزش وانتقال تجارب به کارکنان شاغل در واحد و کارگزینی واحدهای اجرایی -شرکت در جلسات و کمیته های مربوطه -انجام سایر امور محوله طبق حیطه شغلی و قوانین ومقررات مربوطه |
هنگامه ستایش کارشناس امور لایحه وپیام آوران بهداشت
شماره تماس: 37928506 |
سوابق تحصیلی: کارشناس ارشد مدیریت آموزشی |
سوابق شغلی و تجربی: *بخش مدارک پزشکی مرکز آموزشی درمانی آیت ا... کاشانی (13 سال) *اداره منابع انسانی مرکز آموزشی درمانی آیت ا... کاشانی (2 سال) |
شرح وظایف: -بررسی و صدور معرفینامه ها، پایان خدمت مشمولین طرح و پیام آوران بهداشت و معافیتهای صادر شده -محاسبه مدت زمان انجام طرح و ضریب کا و تعهدات قانونی -بررسی و صدور ابلاغهای مشمولین تعهدات ضریب کا و تعهدات قانونی خدمت -بررسی و صدور گواهی پایان تعهدات ضریب کا و تعهدات قانونی -پیگیری و همکاری در برگزاری کمیسیونهای طرح در معاونتهای دانشگاه -همکاری در بررسی سالیانه و بروزرسانی شیوه نامه مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان -انجام مکاتبات اداری -همکاری در تهیه و تدوین برنامه عملیاتی واحد مربوطه -همکاری در ارزیابی و پایش عملکرد کارگزینی های واحدهای اجرایی -آموزش و انتقال تجارب به کارکنان شاغل در واحد و کارگزینی های واحدهای اجرایی -بررسی مشکلات و پاسخگویی مناسب به شکایات، ارباب رجوع، مراجع ذی ربط و ... -مطالعه، بررسی و تحلیل بخشنامه ها و قوانین و مقررات اداری مربوطه -تهیه آمار و ارائه گزارشات درخواستی -شرکت در جلسات و کمیته ها حسب مورد -انجام سایر امور محوله طبق حیطه شغلی و قوانین ومقررات |
الهه نجفی کارشناس امور لایحه وپیام آوران بهداشت
شماره تماس:3798506 |
سوابق تحصیلی: کارشناس زیست شناسی کارشناس ارشد مدیریت دولتی(گرایش توسعه منابع انسانی) |
سوابق شغلی و تجربی: *کارشناس امور پژوهشی مرکز تحقیقات رشد و نمو کودکان (1396-1392) *کارشناس مسئول امور اداری اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی (1399-1396) *کارگزین دانشکده پزشکی( 1401-1400) * کارشناس حقوق، دستمزد و امور رفاهی( 1401- آذر1402) *کارشناس کارشناس امور لایحه وپیام آوران بهداشت |
شرح وظایف: -بررسی و صدور معرفینامه ها، پایان خدمت مشمولین طرح و پیام آوران بهداشت و معافیتهای صادر شده -محاسبه مدت زمان انجام طرح و ضریب کا و تعهدات قانونی -بررسی و صدور ابلاغهای مشمولین تعهدات ضریب کا و تعهدات قانونی خدمت -بررسی و صدور گواهی پایان تعهدات ضریب کا و تعهدات قانونی -پیگیری و همکاری در برگزاری کمیسیونهای طرح در معاونتهای دانشگاه -همکاری در بررسی سالیانه و بروزرسانی شیوه نامه مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان -انجام مکاتبات اداری -همکاری در تهیه و تدوین برنامه عملیاتی واحد مربوطه -همکاری در ارزیابی و پایش عملکرد کارگزینی های واحدهای اجرایی -آموزش و انتقال تجارب به کارکنان شاغل در واحد و کارگزینی های واحدهای اجرایی -بررسی مشکلات و پاسخگویی مناسب به شکایات، ارباب رجوع، مراجع ذی ربط و ... -مطالعه، بررسی و تحلیل بخشنامه ها و قوانین و مقررات اداری مربوطه -تهیه آمار و ارائه گزارشات درخواستی -شرکت در جلسات و کمیته ها حسب مورد -انجام سایر امور محوله طبق حیطه شغلی و قوانین ومقررات |
امور نقل و انتقالات کارکنان |
سمانه شمس سرپرست واحد نقل و انتقالات شماره تماس: 37928527 |
سوابق تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت تحول دانشجوی دکترای مدیریت تطبیقی و توسعه |
سوابق شغلی و تجربی: *واحد نظارت و پیگیری مدیریت منابع انسانی *مسئول واحد طرح و لایحه (2سال) *مسئول واحد نقل و انتقالات |
شرح وظایف: -بررسی و مطالعه قوانين و مقررات، بخشنامهها و دستورالعمل هاي اجرايي مربوط به نقل و انتقالات و درصورت ضرورت اعلام نظرات کارشناسی -بررسي پيشنهادات و تقاضاهاي واصله مربوط به امور نقل و انتقالات -بررسی پرونده های انتقال و ماموریت کارکنان جهت طرح در کمیته نقل و انتقالات دانشگاه -بررسی وضعیت منابع انسانی واحدهای تابعه با همکاری واحد برآورد منابع انسانی، معاونت ها، مدیریت های ستادی دانشگاه در زمان های مقرر -راهنمائي و پاسخ گویی به مراجعین حضوری و تلفنی در امور مربوط به نقل و انتقالات و حل مشکلات و ابهامات آنان -همکاری در انجام امور مربوط به فرایند نقل و انتقالات درون سازمانی و برون سازمانی -پیگیری درخواست های متقاضیان ثبت نام در در سامانه نقل و انتقالات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی -ارائه گزارشات لازم در خصوص تعداد متقاضیان ماموریت و یا انتقال ورودی و خروجی جهت ارائه به مقام مافوق -تهيه گزارش از فعاليت ها، پيشرفت ها و مشكلات و گزارش عملکرد به صورت دوره ای جهت مافوق . -انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر از طرف مافوق ارجاع شود. -برنامه ریزی جهت برگزاری کمیته های نقل و انتقالات دانشگاه در هر فصل -ارزیابی دقیق و مستمر فعالیت های کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنمایی های لازم به آنها -نظارت و همکاری در ورود اطلاعات نیروهای انتقالی در نرم افزارهای مربوطه -نظارت و همکاری در مکاتبه با واحدهای مبدا و مقصد و اخذ موافقت واحدهای مذکور در خصوص کارکنان متقاضی جابجایی -نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات امور نقل و انتقالات و آئین نامه های مربوطه -نظارت و همکاری در خصوص صدور ابلاغ های انتقال، ماموریت، تمدید و پایان ماموریت و... پس از تصویب در کمیته نقل و انتقالات -نظارت و همکاری در آموزش کارکنان امور اداری واحدهای تابعه در خصوص نحوه ورود اطلاعات نیروهای انتقالی در سامانه نقل و انتقالات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی -ارائه پیشنهاد و نظرات مشورتي درخصوص تهیه و تدوین بخشنامه ها، آئین نامه ها و دستورالعملهای داخلی مربوط به امور نقل و انتقالات -ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روش ها و فرایندهای سیستم -ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه |
مریم رنجبر کارشناس اموراستخدام
شماره تماس:37928527 |
سوابق تحصیلی: کارشناسی علوم تربیتی ( گرایش مدیریت آموزشی ) |
سوابق شغلی و تجربی: *مربی مهد کودک دانشگاه علوم پزشکی (1386-1378) *کارگزین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی (1393-1386) *واحد استخدام مدیریت منابع انسانی دانشگاه (1401-1393) *امورنقل وانتقالات مدیریت منابع انسانی دانشگاه ( 1401 تاکنون ) |
شرح وظایف: -بررسی مدارک و مستندات متقاضیان ثبت نام درسامانه نقل وانتقالات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی -بررسي پيشنهادات و تقاضاهاي واصله مربوط به امورنقل و انتقالات و ماموریت ها -راهنمائي و پاسخ گویی به مراجعین حضوری و تلفنی در امور مربوط به نقل و انتقالات و حل مشکلات و ابهامات آنان -تشکیل پرونده های انتقال و ماموریت کارکنان جهت طرح در کمیته نقل و انتقالات -صدور ابلاغ های انتقال، ماموریت، تمدید و پایان ماموریت و... کارکنان پس از تصویب در کمیته نقل و انتقالات -انجام امورمربوط به ورود اطلاعات نیروهای انتقالی در نرم افزارهای مربوطه -مکاتبه با واحدهای مبدا و مقصد و اخذ موافقت واحدهای مذکوردرخصوص کارکنان متقاضی جابجایی -پیگیری درخواست های متقاضیان جابجایی در سامانه نقل و انتقالات وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی -انجام امورمربوط به فرایند نقل و انتقالات درون سازمانی و برون سازمانی -تهیه گزارشات لازم در خصوص تعداد متقاضیان ماموریت و یا انتقال ورودی و خروجی جهت ارائه به مقام مافوق -تهيه گزارش از فعاليت ها، پيشرفت ها و مشكلات و گزارش عملکرد به صورت دوره ای جهت ارائه به مافوق -انجام ساير اموري كه در راستاي اهداف و وظايف واحد فوق الذكر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع شود -ارائه پیشنهادات و نظرات در خصوص تهیه و تدوین بخشنامه ها، آئین نامه ها و دستورالعملهای داخلی مربوط به انتقالات -آموزش کارکنان امور اداری واحدهای تابعه در خصوص نحوه ورود اطلاعات نیروهای انتقالی در سامانه نقل و انتقالات وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی -مطالعه قوانين و مقررات، بخشنامهها و دستورالعملهاي اجرايي مربوط به نقل و انتقالات و اجرای دقیق مفاد آنها -ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه |
صدیقه قاسمی کارشناس نقل و انتقالات
شماره تماس:37928527 |
سوابق تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت امور فرهنگی |
سوابق شغلی و تجربی: *کارشناس معاونت دانشجویی فرهنگی، دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی(1394-1392) *تحقیقگر، مدیریت هسته گزینش(1401-1395) *کارشناس امور نقل و انتقالات، مدیریت منابع انسانی(1401 تاکنون) |
شرح وظایف: -بررسی مدارک و مستندات متقاضیان ثبت نام در سامانه نقل و انتقالات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی -بررسي پيشنهادات و تقاضاهاي واصله مربوط به امور نقل و انتقالات و ماموریت ها -راهنمائي و پاسخ گویی به مراجعین حضوری و تلفنی در امور مربوط به نقل و انتقالات و حل مشکلات و ابهامات آنان -تشکیل پرونده های انتقال و ماموریت کارکنان جهت طرح در کمیته نقل و انتقالات -صدور ابلاغ های انتقال، ماموریت، تمدید و پایان ماموریت و... کارکنان پس از تصویب در کمیته نقل و انتقالات -انجام امور مربوط به ورود اطلاعات نیروهای انتقالی در نرم افزارهای مربوطه -مکاتبه با واحدهای مبدا و مقصد و اخذ موافقت واحدهای مذکور در خصوص کارکنان متقاضی جابجایی -پیگیری درخواستهای متقاضیان جابجایی در سامانه نقل و انتقالات وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی -انجام امور مربوط به فرایند نقل و انتقالات درون سازمانی و برون سازمانی -تهیه گزارشات لازم در خصوص تعداد متقاضیان ماموریت و یا انتقال ورودی و خروجی جهت ارائه به مقام مافوق -تهيه گزارش از فعاليت ها، پيشرفت ها و مشكلات و گزارش عملکرد به صورت دوره ای جهت ارائه به مافوق -انجام ساير اموري كه در راستاي اهداف و وظايف واحد فوق الذكر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع شود -ارائه پیشنهادات و نظرات در خصوص تهیه و تدوین بخشنامه ها، آئین نامه ها ودستورالعملهای داخلی مربوط به انتقالات -آموزش کارکنان امور اداری واحدهای تابعه در خصوص نحوه ورود اطلاعات نیروهای انتقالی در سامانه نقل و انتقالات وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی -مطالعه قوانين و مقررات، بخشنامهها و دستورالعملهاي اجرايي مربوط به نقل و انتقالات و اجرای دقیق مفاد آنها -ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی،کنفرانس ها، همایشها و سمینارهای مربوطه |
زهره وفائی کارشناس امور انتقالات
شماره تماس: 37928527 |
سوابق تحصیلی: دیپلم کودکیاری |
سوابق تجربی: * شاغل مهد کودک و کودکستان دانشگاه علوم پزشکی تحت عنوان مربی کودکستان (1387-1386) * واحد آموزش مدیریت منابع انسانی (1389-1386) * واحد نقل و انتقالات مدیریت منابع انسانی (1401-1389) * واحد ارزشیابی مدیریت منابع انسانی (1402/1/1 لغایت 1402/3/15) * واحد نقل و انتقالات مدیریت منابع انسانی (1402/3/15 تاکنون) |
شرح وظایف: -بررسی مدارک و مستندات متقاضیان ثبت نام در سامانه نقل و انتقالات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی -بررسي پيشنهادات و تقاضاهاي واصله مربوط به امور نقل و انتقالات و ماموریت ها -راهنمائي و پاسخ گویی به مراجعین حضوری و تلفنی در امور مربوط به نقل و انتقالات و حل مشکلات و ابهامات آنان -تشکیل پرونده های انتقال و ماموریت کارکنان جهت طرح در کمیته نقل و انتقالات -صدور ابلاغ های انتقال، ماموریت، تمدید و پایان ماموریت و... کارکنان پس از تصویب در کمیته نقل و انتقالات -انجام امور مربوط به ورود اطلاعات نیروهای انتقالی در نرم افزارهای مربوطه -مکاتبه با واحدهای مبدا و مقصد و اخذ موافقت واحدهای مذکور در خصوص کارکنان متقاضی جابجایی -پیگیری درخواست های متقاضیان جابجایی در سامانه نقل و انتقالات وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی -انجام امور مربوط به فرایند نقل و انتقالات درون سازمانی و برون سازمانی -تهیه گزارشات لازم در خصوص تعداد متقاضیان ماموریت و یا انتقال ورودی و خروجی جهت ارائه به مقام مافوق -تهيه گزارش از فعاليت ها، پيشرفت ها و مشكلات و گزارش عملکرد به صورت دوره ای جهت ارائه به مافوق -انجام ساير اموري كه در راستاي اهداف و وظايف واحد فوق الذكر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع شود -ارائه پیشنهادات و نظرات در خصوص تهیه و تدوین بخشنامه ها، آئین نامه ها و دستورالعملهای داخلی مربوط به انتقالات -آموزش کارکنان امور اداری واحدهای تابعه در خصوص نحوه ورود اطلاعات نیروهای انتقالی در سامانه نقل و انتقالات وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی -مطالعه قوانين و مقررات، بخشنامهها و دستورالعملهاي اجرايي مربوط به نقل و انتقالات و اجرای دقیق مفاد آنها -ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی،کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه |