نظام مند نمودن فرآیندهای مرتبط با واحدهای مدیریت خدمات پشتیبانی
ایجاد فرهنگ صحیح استفاده از بیمه نامه های تخصصی مربوط به پروژه های عمرانی
ارتقاء توانمندیها و بهسازی منابع انسانی در مدیریت خدمات پشتیبانی
حسن اجرای مفاد حقوقی مندرج در متن قراردادها
فرهنگ سازی، آموزش و تقویت کارشناسی واحدهای مرتبط با معاونت فنی
بهبود مستمر عملکرد پرسنل تحت سرپرستی
افزایش انگیزش و سطح آگاهی پرسنل تحت سرپرستی
ارتقاء سطح کیفی فعالیتهای برنامه ریزی
افزایش کمی و کیفی امور پژوهشی در حیطه معاونت فنی
ارتقاء محتوایی دوره های آموزشی مورد نیاز
ارتقاء مطالب آموزشی- اجرایی مندرج در سایت مدیریت خدمات پشتیبانی
افزایش میزان رضایتمندي ارباب رجوع
بهبود فعالیتهاي تحقیقات کاربردي
بکارگیری راهکارهای حفظ و نگهداشت نیروی انسانی جهت افزایش رضایتمندی منابع انسانی
نظارت بر تهیه شرایط مناقصه و مزایده، انواع واگذاری های پشتیبانی و بهداشتی- درمانی در دانشگاه
نظارت بر حسن انجام کار کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
کنترل و نظارت بر چک لیستهای تدوین شده بر اساس شاخص های وزارت متبوع
اجرای فرآیندهای آموزشی مربوط به نظارت و ارزیابی عملکرد مدیریت خدمات پشتیبانی (واحدهای محیطی و ستادی)
شرکت در دوره های کارآموزی- مهارتی و آموزشی درجهت ارتقاء معلومات وتوانمندیهای شغلی وبکارگیری آن درانجام وظایف
مطالعه، بررسی و اعمال قوانین ومقررات وآیین نامه ها و بخشنامه ها ودستورالعملهای اجرایی مربوطه
نظارت بر جذب پیمانکاران توانمند و با سابقه
نظارت بر ارتقای سطح کیفی تدوین انواع شرایط اختصاصی واگذاریها (خدمات پشتیبانی)
نظارت بر سطوح کمی و کیفی انعقاد قراردادها
بررسی توانمندی افراد، جهت تصدی پستهای سازمانی مرتبط در واحدهای تابعه
نظارت بر تدوین و تنظیم نمونه قرارداد و شرایط واگذاری مورد نیاز واحدهای تابعه بر اساس کارشناسی های انجام شده
بررسی و تأیید قراردادها بر اساس چک لیست های مربوطه
کنترل روند طراحی چرخه آموزش، ارتقا و بازخورد
کنترل و پایش عمل بر اساس چرخه و پایش ارتقاء مداوم
نظارت بر مهندسی مجدد فرآیندهای مرتبط با حوزه معاونت فنی
برنامه ریزی و سازماندهی در زمینه ایجاد برنامه نرم افزار جهت ثبت کلیه اطلاعات انجام مناقصات و عقد قراردادها
برنامه ریزی و سازماندهی مجموعه برنامه ها و فعالیتها در زمینه فرهنگ سازی، آموزش و تقویت سرپرستان و کارشناسان در واحدهای تابعه
برنامه ریزی بمنظور انجام بموقع و اثربخش برنامه ها و دستیابی به اهداف مورد نظر سال جاری نسبت به سال قبل
مستندسازی و ارتقاء فرایندهای انجام کار سرپرستان مدیریت خدمات پشتیبانی
تهیه بانک اطلاعاتی از فعالیت های خدمات پشتیبانی واحدهای تابعه
تهیه گزارش عملکرد سالیانه مدیریت خدمات پشتیبانی
نظارت بر تهیه و تدوین برنامه تفصیلی سالیانه مدیریت خدمات پشتیبانی
نظارت بر اجراي دقيق دستورالعمل ها و ارزشيابي دستورالعمل های تدوين شده در مرحله اجرا
مشخص كردن مشكلات سيستم و رهیابی جهت حل آنها
ارزیابی عملکرد یکساله
تنظیم برنامه عملیاتی حوزه معاونت فنی
اصلاح روشهاي نظارت و کنترل
شناسائی نقاط قوت و ضعف آیین نامه ها و دستورالعملها و ارائه پیشنهادات اصلاحی
نظارت بر بکارگیری راهکارهای حفظ و نگهداشت نیروی انسانی جهت افزایش رضایتمندی منابع انسانی