رفتن به محتوای اصلی
x

دفتر مدیریت

نام و نام خانوادگی: زهره حاجی عبدالرحمانی

سمت :مسئول دفتر مدیریت امور پشتیبانی
نام و نام خانوادگی: مجتبی فدایی
سمت :مسئول دفتر مدیریت امور پشتیبانی
تلفن:4001-37924000-031

مقدمه:

واحد دفتر بر اساس جایگاه مدیران سازمان در درون یا برون روزانه مراجعات مختلفی اعم از تلفنی، مکاتبه‌ای  و یا حضوری دارد. مهمترین بخش مسؤولیت یک مسؤول دفتر انجام دادن کار دقیق و به موقع در این بخش است. الویت بندی امور نقش بسزایی در اثربخشی به موقع و کارآمدترین روش کاری مسؤول دفتر است. مسؤول دفتر با استفاده از معلومات و تجربیات اداری خود عهده دار بخشی از وظایف و مسؤولیت های حوزه مدیریت است که تمامی اطلاعات مورد نیاز از طریق او به مدیر منتقل می‌شود. پیگیری مسؤول دفتر در مقابل مراجعات یاد شده اطمینان را برای مراجعه کننده و طراوت را برای حوزه کاری و در نهایت مجموعه واحد به ارمغان می‌آورد.

هدف:

با توجه به محدودیت زمان و حجم وظایف و تکالیف مدیران از فعالیت‌های واحدهای تحت نظر، و پاسخ به درخواست‌های کارکنان، ضروری است این وظایف طبق یک برنامه منظم و صحیح به اجرا گذاشته شود تا برای فعالیت‌‌های مدیریت فرصت کافی موجودباشد و از اتلاف وقت در امور جاری خودداری شود

شرح وظایف:

  1. تنظیم لیست متقاضیان و ساعات ملاقات با مدیر

  2. برقرار ارتباط تلفنی مدیر مجموعه با داخل و خارج از سازمان

  3. تنظیم وارائه گزارش به مدیر پیرامون مطالب و وقایع مهم روزانه

  4. پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها برطبق موازین اخلاقی و مقررات اداری

  5. بهبود مدیریت منابع، فرآیندها، روش ها و ارتقای کیفیت خدمات

  6. توسعه فرهنگ کارگروهی و مدیریت مشارکتی

  7. کنترل روند طراحی چرخه آمورش، ارتقا، بازخورد و استفاده از بازخوردهای اطلاعاتی به سیستم جهت اصلاح و بهبود روش ها و رویه ها

  8. ابلاغ دستور مدیر به اشخاص  و واحدها  ذیربط بر اساس خط مشی تعیین شده سازمان

  9. تفکیک، مرتب نمودن، نگهداری و بایگانی پرونده‌ها، اوراق، نامه‌ها و گزارش‌ها و سایر اسناد مدارک مربوطه در محل های مخصوص پرونده ها و کدگذاری آنها طبق روش تعیین شده

  10. پیگیری امور ارجاعی از سوی مدیر و ارائه گزارشات لازم به ایشان

  11. خلاصه نمودن گزارشات واصله و ارائه آن برای مطالعه مدیر

  12. تفکیک و توزیع نامه ها، گزارشات و سایر و ... بین افراد واحدهای مربوطه از طریق مکاتبات یا به صورت مجازی و یا سیستم مکاتبات بدون کاغذ

  13. ابلاغ دستورات صادره سرپرست مربوط به اشخاص و موسسات ذیربط و واحدهای تابعه برحسب خط مشی تعیین شده و درصورت لزوم پیگیری آنها

  14. آماده کردن سوابق و پرونده های مربوط به کمیسیونها و جلسات و سمینارها برای اطلاع و مطالعه قبلی مدیر

  15. تنظیم اوقات جلسات و کمیسیونهاو مطلع ساختن مقامات یا افراد شرکت کننده در جلسه

  16. پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگان که تقاضای آن بدون ملاقات یا مقام ذیربط امکان پذیر است.

  17. برقراری تماس با وزارتخانه ها، موسسات و ارگانهای دولتی به منظور هماهنگی و تنظیم برنامه ملاقاتها، کنفرانسها و سمینارها

  18. دریافت نامه ها، اوراق، پرونده ها و سایر مکاتبات رسیده و ثبت خلاصه مشخصات و جریان آنها در رایانه یا دفاتر مربوط

  19. نظارت مستمر در ثبت و ارسال نامه ها

  20. درخواست اقلام و وسایل موردنیاز دفتر مدیریت

  21. ایجاد محیط ایمن و بهداشتی برای خود و دیگران در محیط کار

  22. تهیه آمار و گزارشات مورد نیاز مدیریت با هماهنگی کارشناسان مربوطه

  23. انجام امور سایر محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مقام مافوق

سمت :مسئول سایت مدیریت امور پشتیبانی

نام و نام خانوادگی: رضوان شمس پناه

تلفن تماس: 37929701

شرح وظایف:

  1. ایجاد بانک اطلاعات الکترونیک از سیاست­ها، برنامه‌­ها، قوانین و آیین­نامه­ها و گزارش فعالیت­های مدیریت امور پشتیبانی و به­‌روزرسانی مستمر آن

  2. نظارت و هماهنگی تولید نشریه خبری الکترونیک

  3. هماهنگی با حوزه مدیریت فناوری اطلاعات به منظور فراهم نمودن زیر ساخت سخت‌­افزاری و تهیه نرم‌افزارهای مورد نیاز

  4. ایجاد کتابخانه الکترونیک با پوشش کتب و نشریات منتشره مورد نیاز

  5. پوشش اخبار و تصاویر جلسات، بازدیدها و همایش‌ها و در حوزه مدیریت امور پشتیبانی

  6. به‌­روزرسانی پایگاه اطلاع­رسانی موضوعات حوزه مدیریت امور پشتیبانی

  7. تحلیل دوره­ای آمار کاربران پایگاه اطلاع­رسانی به منظور ارتقاء وب­سایت

  8. نظارت بر محتوای اخبار و تصاویر درج شده در سایت

  9. انجام نظرسنجی الکترونیک در پایگاه خبری از برنامه­‌ها، اقدامات و عملکرد مدیریت و اعلام نتایج به مدیر

  10. انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مقام مافوق